Ідентифікація пенсіонерів-ВПО: процедуру можна пройти через відеодзвінок до контакт-центру

Ідентифікація пенсіонерів-ВПО: процедуру можна пройти через відеодзвінок до контакт-центру

ВПО, які отримують пенсію в Ощадбанку, можуть пройти ідентифікацію за допомогою відеодзвінка до контакт-центру установи.

Про це повідомляється на сайті Ощадбанку.

“Інформуємо, що з 30 квітня 2024 року для клієнтів-внутрішньо переміщених осіб, за рахунками яких встановлено обмеження та які з об’єктивних причин не можуть фізично звернутися до відділення Ощадбанку, запроваджено процедуру ідентифікації особи власника рахунку шляхом відеодзвінка до контакт-центру”, - йдеться у повідомленні.

Для призначення відеодзвінка треба перейти за посиланням та обрати бажану дату та час. Після реєстрації клієнт отримає детальні інструкції.

“Користуйтесь виключно вказаним посиланням на офіційному сайті Ощадбанку й не переходьте за іншими посиланнями, що розміщені не на офіційному сайті”, - застерегли у банку.

Також зазначається, що для відеодзвінка не потрібно вводити будь-які персональні дані та реквізити платіжної картки (повний номер платіжної картки, строк її дії, ПІН-код до неї, одноразові ОТР-паролі для підтвердження операцій з використанням платіжної картки в мережі Інтернет).

Нагадаємо, "Сєвєродонецьк онлайн" розбирався, що ВПО робити з проблемою щодо припинення пенсійних виплат після ідентифікації у банку.